הצהרת נגישות
אנחנו במלון אלדן מאמינים בשוויון הזדמנויות לכלל האוכלוסייה ועושים כל שביכולתנו לשמור על כבודם וזכויותיהם של אנשים בעלי מוגבלויות ולאפשר להם להתארח במלונות שלנו בנוחות. אנו רואים בכל לקוחותינו / גולשי האתר שלנו לקוחות שווי זכויות, הזכאים ליהנות מגישה מלאה למתקני ושרותי החברה.
הנגשת אתר הבית
אנו במלון אלדן דאגנו להנגיש את מקור המידע החשוב ביותר שלנו והוא אתר האינטרנט של החברה- www.eldanhotel.co.il אנו עושים כמיטב יכולתנו על מנת לאפשר לכל גולש להשתמש בשירותי החברה באופן מלא רגיש ושוויוני כאשר החוק מהווה רק בסיס שממנו אנו שואפים להגדיל ולשפר את נגישות המידע ללקוחותינו ובכך גם להגדיל את קהל לקוחותינו. באתר האינטרנט שלנו ניתן להיעזר במודול הנגישות מאת חברת accessi.do המאפשר גלישה קלה ונוחה לכל המשתמשים, לרבות התאמת גודל הפונטים, הדגשת קישורים, חסימת אנימציה, התאמת ניגודיות ועוד.
הנגשת השירות והמענה הטלפוני
מוקד השירות הטלפוני של החברה פועל לטובת לקוחות עם מוגבלות והנם ללא מוזיקת רקע, בקצב איטי ובשפה ברורה בעברית ו/או באנגלית.
שירות לקוחות טלפוני: 972-2-5679777+ לכל פניה ו/או שאלה בכל נושא.
ניתן לפנות אלינו מלבד בטלפון או דרך האתר, גם באמצעות הדואר האלקטרוני של המלון jer_hotel@el-dan.com.
נגישות המלון
במלון ישנה גישה לאורחים בכיסא גלגלים- רמפה, עמדה נגישה בקבל אשר מותאמת ומונגשת מכל הבחינות ואף מצוידת בעזרי שמע לכבדי שמיעה. קיים חדר נגיש בלון הנמצא בקומת הקרקע והוא בעל מפתן כניסה רחב, חדר שירותים ואמבטיה עם מאחזי יד וציוד עזר משלים (יש לקחת לתשומת הלב כי חדר זה מצויד באמבטיה ולא מקלחון אליו ניתן להיכנס עם הכיסא). בלובי המלון קיימים שירותים ציבוריים ובהם שירותי נכים תקניים.
הלובי, מסעדת המלון, הקבלה וחדר הנכים כולם נמצאים בקומת הקרקע ללא מפלסים או מדרגות.
פנייה בנושא נגישות
אנו נשמח לקבל פניות לקבלת מידע ו/או הצעות לשיפור חווית הגלישה באתרנו. הנכם מוזמנים בכל עת ליצור קשר עם רכז הנגישות בחברה המנהלת את אתר הבית שלנו, רמי אטלן שהינו גם מנהל השיווק ותפקידו כרכז לוודא שכל נושאי האחריות בארגון מודעים לנדרש מהם להנגיש ולתת מענה לפניות בנושא.